SuPer-Nuoret laineilla -koulutusristeily

3.-5.5.2019 Viking Line M/S Mariella Helsinki-Tukholma-Hki

SuPer-suosittu SuPer-Nuoret Laineilla -koulutusristeily!

Otamme mukaan myös valmistuvat opiskelijat. Lähde mukaan keskustelemaan ajankohtaisista aiheista SuPer-Nuorten näkökulmasta, unohtamatta hauskanpitoa!

Risteily on tarkoitettu SuPerin 18 - 35 -vuotiaille varsinaisille jäsenille sekä kevään 2019 aikana valmistuville opiskelijajäsenille! Ensisijaisesti kuitenkin heille, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneen SuPer-Nuorten koulutuksiin. Ohjelma ja tarkemmat ohjeet lähetetään osallistujille noin kuukausi ennen tilaisuutta. Huom! Ohjelma alkaa perjantaina ilmoittautumisella klo 10.

Omavastuuhinta SuPer-nuorille on 80 € ja opiskelijajäsenille 60€. Hinta sisältää opetuksen, ohjelman mukaiset ruokailut ja majoituksen kahden hengen hytissä.

Ilmoittautuminen www.superliitto.fi - kirjaudu jäsensivuille - ilmoittaudu tapahtumiin ja koulutuksiin

Lisätietoja SuPer-Nuorten koulutuksista saat opiskelija-asiamies Tanja Oksaselta: tanja.oksanen@superliitto.fi.