Hyvää lähihoitajapäivää!

SuPer onnittelee kaikkia lähihoitajia ja lähihoitajaksi opiskelevia ja kutsuu juhlimaan päivää webinaarin muodossa. Tule mukaan perjantaina 27. tammikuuta kello 13 lähtien. Tilaisuus on kaikille avoin. Linkki webinaariin tulee sivulle: https://www.superliitto.fi/viestinta/vaikuttaminen/kansallinen-lahihoitajapaiva-2023/

Webinaarin ohjelma

klo 13.00–13.05   Puheenjohtaja Silja Paavolan avaussanat

klo 13.05–13.15   Valtiovallan tervehdys

klo 13.15–14.50   Lähihoitaja on moniosaaja

klo 14.50–15.00   SuPerin lopputervehdys

Teemapäivällä SuPer haluaa tuoda lähihoitajan ammattia, koulutusta ja laajaa työnkuvaa tutuksi kaikille ja vahvistaa superilaista me-henkeä. Päivää on vietetty vuodesta 2009 lähtien SuPerin aloitteesta.

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer on keskittynyt lähi- ja perushoitajien ammatilliseen ja sopimusedunvalvontaan. Vuonna 1948 perustettu liitto on Suomen suurin sosiaali- ja terveys ja kasvatus- ja ohjausalan toisen asteen tutkinnon suorittaneiden ammattiliitto.