Liittokokousvaalit

SuPerin liittokokous, jossa valitaan SuPerin päättäjät kaudelle 2024 - 2028, lähestyy. Liittokokousosallistujat ja edustajiston jäsenet valitaan vaaleilla, jotka toimitetaan 20.3.-8.4. Vaalikoneesta voit selailla vaalipiirimme ehdokkaita. Vaalikone aukeaa 15.3.

Loimaan seudun SuPer ao 603 jäsenistä ehdolla ovat:

Mervi Huhtala, numero 68: "Superilaisena toiminut varapääluottamusmiehenä, pääluottamusmiehenä, ammattiosaston puheenjohtajana ja hallituksen jäsenenä. Innolla lähdössä valitsemaan liitollemme uutta puheenjohtajaa!"

Jukka Laaksonen, numero 69: "45-vuotias alanvaihtaja, joka aikuisiässä aloittanut lähihoitajan työt. Työskentelen yksityissektorilla mielenterveyskuntoutujien asumispalveluissa. Toimin ammattiosastoni puheenjohtajana sekä Varsinais-Suomen alueella SuPerOpona."

Jenni Päätalo, numero 70: "Olen kotihoidon lähihoitaja, mutta toimin tällä hetkellä päätoimisena superilaisten pääluottamusmiehenä Varhalla. Olen ollut liiton aktiivi vuodesta 2017. Olen ammattiosastomme varajäsen, webmaster ja STTK:n aluetoimikunnan jäsen. Oma ammattiliittomme ja sen tulevaisuus merkitsevät minulle paljon."